czwartek, 1 listopada 2012

Miłości nie ma

"Miłości nie ma."

Piosenki o miłości są denne.
Chyba, że mam wenę.
Chyba, że mam natchnienie.
Chyba, że to nie porozumienie.
Pisanie o miłości to zwykłe pierdolenie.
Jednak o tym napisze.
Bo jak firanki uzupełniają karnisze.
Ja wiem, że ten temat na śniadanie zjem.
BO!

Jak ludzie są pewni, że wiatr wieje.
Ja wiem, że miłość nie istnieje.
Gdy na polu bitwy krew się leje.
Ja wiem, że miłość nie istnieje.
Jak jest historia i są stare dzieje.
Ja wiem, że miłość nie istnieje.

Miłości nie ma bez przebaczenia.
Miłości nie ma bez pobłogosławienia.
Nie ma też miłości,
bez bólu i złości.
Miłości nie ma , a i tak
dostarcza nam przykrości.
Kiedy 13-stka mówi o miłości.
Ja dostaje mdłości.
Jeżeli dziewczynie widać kości.
I wynika to z miłości.
I wynika to z niezrozumienia.
W wynika z odchudzenia.
Już wtedy wiem , że miłości nie ma. 

Jak te rymy językiem kleje.
Ja wiem, że miłość nie istnieje.
Kiedy samotnie przemierzam aleje.
Ja wiem, że miłość nie istnieje.
Jak podczas burzy deszcze mocno leje.
Ja wiem, że miłość nie istnieje.   






Z dedykacją dla Kota ;) xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz