środa, 21 listopada 2012

Moje myśli

Co ja myślę?
To moja prywatna sprawa.
Co ci wyśle?
Mówie o nie to nie zabawa.
Ten tekst to nie zaprawa.
Nie obchodzą mnie ludzie .
I niech myślą co chcą.
Myśli moje tylko moje są.

Myśli moje w mojej własnej głowie.
Myśli moje wyrażam w swojej osobie.
Myśli moje nigdy o nich nie opowiem.
Albowiem.
Nigdy się nie dowiem.
Czy są złe czy dobre.
Czy się lenię czy coś robię.
Bo w internetu dobie.
Każdy ci to powie.
 Nadwyżka uzależnieniem się zowie.
"Myślę więc jestem".
Więcej niż myślami robię gestem.
Już chyba dowiodłem.
Moje rymy są dobre.
Prawdopodobnie.
Gdyby ludzie słyszeli swoje myśli.
Wszyscy by zawiśli.
Moje myśli są złe.
UE
Teraz robię co chcę.
Właśnie rymuję.
Jakie trzeba mieć myśli.
Żeby robić rymom łaźnie.
Złączę je w pary to będzie im raźniej.
A teraz na poważnie.
Słowa dobieram rozważnie.
Bo moje myśli są jak piekło.
Większość od nich by uciekło.

Co ja myślę?
To moja prywatna sprawa.
Co ci wyśle?
Mówie o nie to nie zabawa.
Ten tekst to nie zaprawa.
Nie obchodzą mnie ludzie .
I niech myślą co chcą.
Myśli moje tylko moje są.

Nikomu nie pozwolę poznać moich myśli.
Nikomu nie opowiem historii moich "doznań".
 Moje myśli kłębią się głowie.
A ja coś w końcu robię.
Moje myśli nie są wyrażane w mowie.
Mam miliony myśli na dobe.
I dam za to głowe.
Moje rymy w myślach są gotowe.
Myśli nie zawsze przekładają się na mowę.
Dzisiaj powiem wam mało.
Chociaż więcej by się chciało.
Więcej ciśnie się na usta.
Ale już wybiła szósta.
Godzina kiedy myślę dużo.
Później te wszystkie myśli się burzą.
Mam nadzieję , że się na mnie nie wkurzą.
Nie chciałbym ich prowokować.
Jak się zdenerwują nie będę mógł główkować.
Muszę się myślom przypodobać.
Pierwsza myśl po przebudzeniu.
Wstawaj ty jebany leniu!
Nie ma nic złego w rzeczy robieniu.
Za to widzę wiele wad w za długim leżeniu.
Moje myśli przed snem.
Rozważają opcję "Carpe Diem".
I konsekwencje tego czynu.
Wtedy przychodzi mi ich wiele.
Tyle co ludzi w kościele.
Którzy chodzą tam co niedziele.
Przynajmniej nie skończą w popiele.
Mam ciągły kontakt z myślami.
Jestem ponad podziałami.
Bo moje myśli są ukryte.
Ważne żeby nie były na wierzchu.

Co ja myślę?
To moja prywatna sprawa.
Co ci wyśle?
Mówie o nie to nie zabawa.
Ten tekst to nie zaprawa.
Nie obchodzą mnie ludzie .
I niech myślą co chcą.
Myśli moje tylko moje są.
I nie nazywaj tego grą.
Bo pierdolnę o ścianę tobą.
 Nieważne jaką jesteś osobą,
Najlepiej być sobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz