sobota, 3 listopada 2012

Stereotypy

Stereotypy

Dużo się o tym mówi na mieście.
A ja w dobrym geście.
Pokaże kim jesteście.
Stereotypami żyjecie.
Mam nadzieję, że je usuniecie.
Ze swojego życia, wiecie?

 O to mój dobry gest.
Wiecie jak jest.
Po-komunistyczny stereotyp.
Teraz szlachta zwraca się do biedoty.
Nie posłuchasz będziesz miał kłopoty.
Wychodzą ze mnie siódme poty.
Na myśl przychodzą mi różne głupoty. 
A teraz coś dla hołoty.
Dzisiaj zmienię stereotyp.
Kiedyś kobieta słaba, bezbronna.
Dzisiaj jest silna oraz wolna.
Kiedyś mężczyzna silny, na wojnie walczący .
Dzisiaj jest pizda jak ptaszek konający.
Przed telewizorem siedzący.
W pierdolony stołek pierdzący.

Dużo się o tym mówi na mieście.
A ja w dobrym geście.
Pokaże kim jesteście.
Stereotypami żyjecie.
Mam nadzieję, że je usuniecie.
Ze swojego życia, wiecie?

 Stary stereotyp.
Kobieta w siniakach.
Stoi przy garkach.
A on na łóżku urządza swawole.
Z jakimiś dziwkami O JA PIERDOLE.
Dzisiaj zmieniają się role.
Chłopaki nie w głowie swawole.
Gotuje i pierze.
A kobieta się jebie w plenerze.
Ty napojów wyskokowych koneserze.
Niedługo kobieta wolność ci odbierze!
I dobrze!
OBoże!
Myślisz, że to źle?
Lepiej być pizdą niż żyć we mgle.
Kto to wie...
Bo ja wiem.
I ty też już wiesz.
Że stereotyp jest niczym.
I to nie jest żaden wyczyn.
Usłyszeć o tym gdy ktoś krzyczy.
Czy my żyjemy w dziczy?

Dużo się o tym mówi na mieście.
A ja w dobrym geście.
Pokaże kim jesteście.
Stereotypami żyjecie.
Mam nadzieję, że je usuniecie.
Ze swojego życia, wiecie?
Czy to mężczyźnie czy kobiecie.
Przyda się usłyszeć o świecie.
Nie obchodzi mnie czy chcecie.
I tak się o tym dowiecie.
Mam nadzieję, że zrozumiecie.
I wszystkie stereotypy usuniecie!
Dodam coś do tego refrenu kończącego
Nadchodzi coś niewyobrażalnego i wielkiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz