sobota, 1 grudnia 2012

Wartości

Nie ważne jak stare masz kości.
Nie ważne jak dużo w tobie złości.
Nie ważne ile masz włości.
Nie ważne co robiłeś w młodości.
Najważniejsze w życiu są wartości. /x2

Wartości to coś jak ideały.
Ważne żeby się dobrze poukładały.
Ważne żeby dobre się stały.
Nie ważne jakie prawisz morały.
Nowe pokolenia będą dumały.
Jakie wartości im zostały.
Bo widzisz kolego.
Ludzie bez wartości mają duże ego.
Ja pilnuje nosa mego.
Ty lepiej pilnuj swojego.
Gdy go gdzieś wetkniesz nie wyjdzie nic dobrego.
Najprawdopodobniej wyjdzie coś złego.
A ty powiesz" I co z tego".
Słuchaj!
Mam zostawić przyjaciela w potrzebie?
Nigdy bym tego nie zrobił zjebie.
Bo ja swoje wartości mam.
Ja swoje obowiązki znam.
Nie ważne czy żyje czy konam.
Gdy mój przyjaciel ma wroga ja go pokonam.
A gdy trzeba to przyjaciela zawołam.
Na swój honor się powołam.
Przy czytaniu oczu sobie nie połam.
Rymy sklejać zdołam.
Temu zadaniu podołam.
Szanuje z wartościami ludzi.
Nie ważne czy z Polski czy z Żmudzi.
Ja o swoje wartości mogę walczyć.
Tak długo jak wartościami żyje.
Nie wyznaje zasady "rączka rączkę myje".
Gorsza jest kradziona bułka niż uczciwe pomyje.
A teraz zamknąć ryje.
Ja przed nikim się nie kryje.
Ja do księżyca wyje.
Niech każdy wartości użyje!

Nie ważne jak stare masz kości.
Nie ważne jak dużo w tobie złości.
Nie ważne ile masz włości.
Nie ważne co robiłeś w młodości.
Najważniejsze w życiu są wartości. /x2

O to moich wartości lista.
Która będzie nie długa i oczywista.
 Raczej nudna, nie porywista.
Żaden ze mnie noblista.
Żaden ze mnie polonista.
Moja przyszłość jest mglista.
I za bardzo wyboista.
Przez te wszystkie wyboje.
Których się nie boje.
Nie zmienią się wartości moje.
Najważniejsza wartość jaka istnieje.
To przyjaźń, a nie miłość wy mameje.
Bo w przyjaźni liczy się osoba nie uczucie.
Bo z przyjacielem można wszystko.
On zrozumie Cię.
Gdy jest ci źle on to wie.
Bo przyjaźń w życiu liczy się.
To jest najważniejsza z wartości.
A gdy słyszę to miłości.
To dostaje mdłości.
Jedną z wartości jest rodzina.
I nie ważne co za rozkmina.
Rodzina pomoże gdy wybuchnie mina.
Gdy za dużo wypijesz wina.
Pomoże ci rodzina.
No dobra czas na krótkie orędzie.
Miłość istnieje i niech wartością będzie!
Bo miłość jest zawsze i wszędzie.
Parę wartości przedstawiłem.
To, że jest ich mało nie znaczy, że zawiniłem.
Nie znaczy, że w gimnazjum zgniłem.

Nie ważne jak stare masz kości.
Nie ważne jak dużo w tobie złości.
Nie ważne ile masz włości.
Nie ważne co robiłeś w młodości.
Najważniejsze w życiu są wartości. 
Koniec o wartościach tekstu.
Zabrakło mi słów.
Wy nie macie dobrych głów.
Żegnam się Nara.
O to mojego talentu dla was "pojara".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz