niedziela, 12 maja 2013

Mimo, iż...

Mimo, iż chuj mnie obchodzi wasze zdanie.
Często je słyszę i zapada mi w pamięć.
Mimo, iż wiem , że tak zostanie.
Chce coś zmienić wiem, że sam siebie kłamie.
Mój uśmiech rzadko w moim życiu gości.
Więc nie pierdol koleś, że mi życia zazdrościsz.
Mówisz, że w gównie się wychowałeś.
Ja wiem, że pierdolisz, bo nigdy nic nie przegrałeś.
Zawsze uśmiechnięta twarz, zawsze pogodna.
Zmyślona prawda jest dla ciebie wygodna.
Mimo, iż Ci mówię czym jest margines kolego.
Ty i tak nie rozumiesz, bo masz za duże ego.
To ego przesłania Ci wszystkie zmysły.
Uważaj żeby wszystkie kłamstwa nie prysły.
Dwulicowość to twoja najgorsza wada.
Na człowieka porządnego się nie nadasz.
Więc dobrze Ci radze uważaj!
Emocje często nad nami górę biorą.
Emocje często zdrowe zmysły odbiorą.
Mimo, iż ziemia jest miejscem wojny klas.
Ci bogaci, ci biedni wszyscy żyją wśród nas.
Mimo, iż inny wciąż jestem między wami.
I mogę się śmiać, bo jesteście tacy sami.
Może teraz dziwne głupoty pierdole.
I mimo, iż takie chujowe życie wole.
I mimo, iż życie jest takie, a nie inne.
Sądzę, że życie jest mi coś jednak winne.
Mimo, iż problemy dobijają mnie czasem.
Mimo, iż czasem mam dość bycia złamasem.
Mimo, iż po jednym nowy problem się włączy.
Wiem , że to życie się kiedyś skończy.
Ta myśl pcha mnie do przodu, przez nią rano wstaje.
Jednak wieczorem nic po niej nie zostaje.
Mimo, iż udawałem, łudziłem się, że jestem silny.
Bardzo się zawiodłem, bo jednak jestem inny.
Mimo, iż typ leci w chuja z gośćmi.
Ja się nie poddam nagram sam swe wartości.
Mimo, iż nie wiem jak to zrobię, ale muszę oczywiście.
Jak zwykle samemu przez życie, jednym słowem zajebiście.
Wielu raperów w elblągu wysypało.
Fakt mam rację jest ich dzisiaj niemało.
Ja taki nie jestem, taką mam nadzieje.
Ale wyjebane co mówią niech się każdy śmieje.
Teraz coś dla salonów tych bogatych i cwanych.
Wy tam macie raj my tu piekło mamy
Mimo, iż na facebooku macie przyjaciół fałszywych
Lepiej jest mieć w życiu paru przyjaciół prawdziwych.
Teraz wszyscy dookoła się ze mną zgadzają.
Bo nie wiedzą o co chodzi za głupca mnie mają.
Mimo, iż życie jest bardzo śmieszne, naprawdę.
Chodzi w nim tylko by ciągle trzymać gardę.
Mimo, iż to jest utworu już koniec 
Dostałem od mózgu jeszcze pewien bodziec.
A więc teraz pozdrawiam człowieka.
Człowieka, przez którego na nagranie czekam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz