piątek, 9 sierpnia 2013

Mój Świat

I
Witam was w moim świecie panowie i panie.
Radzę wam już na wejściu odmówić litanie.
Tu nie pomoże błaganie, piekło stoi otworem.
Przeżyj życie jak chcesz, bo Cię podliczą scorem.
 Jeśli wyznasz pokore, może Ci wybaczą.
A może pójdziesz do piekła krwią Cię uraczą.
Twoją krew na ustach Sługusy zobaczą.
Tutaj wszędzie rozpusta, to piekło, a nie bieżnia.
Kokaina, heroina, nawet herbata uzależnia.
Patrz człowieku jak życie Ci przemija.
Patrzysz w telewizor jakiś film "Ósma Mila".
Od reklam do reklam, każdy czeka na finał.
A morał z tego prosty i niektórym znany.
Rób co chcesz, bo nikt nie jest twoim panem.

Każdy źle Ci życzy, każdy tu jest w zmowie.
Każdy źle życzy tobie, jak chcesz to Ci opowiem.
O tym całym szajsie co siedzi w mojej głowie.

To nie żadna gra, to nie żaden film.
Tu nie zatrzymasz i nie przewiniesz chwil.
 Nie zatrzymasz żadnych przebytych mil.
Żadnych , bo wszystkie Ci spierdolą.
Takie jest to życie, lepiej się pogódź ze swą dolą.
Bo więcej przypierdolą, więc lepiej się uspokuj.
Żyj spokojnie, a nie w ciągłym amoku.
Spokojnie, a nie w natłoku różnych zdarzeń.
Ciąg tych niemiłych jednym palcem Ci wskaże.
Tak ich tu wiele, że trudno policzyć.
To tak jakbyś chciał wysłać Tuska do dziczy.
Na końcu i tak nic się nie liczy.
Więc nic nie zbieraj, bo zostaniesz z niczym.
Nic nie kolekcjonuj, bo wszystko stracisz.
Najważniejsze jest, że muzyka w duszy gra Ci.
Każdy źle Ci życzy, każdy tu jest w zmowie.
Każdy źle życzy tobie, jak chcesz to Ci opowiem.
O tym całym szajsie co siedzi w mojej głowie.

Lewa pólkula, myśli tylko o sobie.
W prawej dzieją się niesamowite rzeczy.
Afery, spiski nikt mnie z tego nie wyleczy.
Ona była bardzo miła, jednak nam nie wyszło.
Była mym marzeniem, a szczęście jednak prysło.
Tak to już  bywa z tym całym szczęściem.
Myślisz, że jest, a ono myśli nad odejściem.
A ty odpływasz, bo wszystko się chwieje.
Miało być dobrze, a już na wszystko leje.
Ej czy tak naprawdę wiesz czym jest?
Czy wiesz, czym jest każdy wykonany gest.
Rest In Peace to dla moich marzeń.
Wszystko się skończyło, mam dość przykrych zdarzeń.
Mam dość wkurwienia i przykrych wrażeń.
Mimo, iż wiem co to znaczy "życie".
Nic wam nie powiem, bo nie jestem noobem.
To piekło przez, które przejść nie może marzyciel.
Nie tylko w swoim życiu dokonałem zniszczeń.
Leje na ludzi co nazywają się mistrzem.
A całą fortune zawdzięczają starym.
A gdy wszystko wydadzą, uciekają do mamy.
Życia nie przegram, mam pewien pomysł.
Wam go nie zdradzę, bo to tylko domysł.

Każdy źle Ci życzy, każdy tu jest w zmowie.
Każdy źle życzy tobie, jak chcesz to Ci opowiem.
O tym całym szajsie co siedzi w mojej głowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz